Take-away tapas.

Valentinsdag er en dag, som mange har en holdning til. Nogle mener det er noget pjat, mens andre går meget op i det.
I vores lille hjem, ser vi det som en ganske almindelig dag, som bare lige bliver pyntet med lidt ekstra kærlighed. Og i år faldt det så på en fredag, så det var da en dejlig måde at begynde weekenden på. Og både min mand og jeg havde fundet på lidt.
Min mand overraskede med en lækker cheesecake med hindbær, da jeg kom fra arbejde, mens jeg overraskede med take-away tapas fra en restaurant i byen ved navn Kokken og Tyren.

20140216-203746.jpg

20140216-203733.jpg
Vi har aldrig prøvet denne form for take-away tapas, men da det var rigtig lækkert, så kunne vi sikkert godt finde på det igen en anden gang.

Skriv et svar

