En personlig tegning

Jeg synes altid det er svært at finde på gaver til Theodor, når det er jul og han har fødselsdag. Vi vil jo gerne give ham en spændende gave, men det drukner for det meste i alle de andre fede gaver, som han modtager.
På trods af at det kun er hans anden fødselsdag, så var jeg igen i tvivl om hvad vi som forældre skulle give ham.

Efter en masse overvejelser og købet af hånddukker, fik jeg ideen til at hans nye værelse havde behov for lidt udsmykning. Så jeg kontaktede min enormt dygtige veninde Nina , og spurgte om hun ikke ville prøve at tegne noget til Theodor. Og resultatet blev således:

20140221-201152.jpg Jeg er vildt glad for det endelige resultat, og synes det er hyggeligt at Theodor er omgivet af sine yndlings dyr! Nu skal vi bare finde den helt rigtige plads på værelset til det…

Skriv et svar

