Slut med rugbrød!!

Jeg er så træt af, at få en hel fuld madkasse med hjem, fordi Theodor ikke gider at spise sine rugbrødsmadder! Derfor har jeg i dag startet et nyt forsøg – madkassen skal indholde små lækre sager, som han kan hygge sig med og forhåbentlig få lidt i maven.

20140313-104638.jpg I dag så madkassen sådan ud, og jeg tænker at pizzasneglen kan udskiftes med frikadelle eller grov-pølsehorn i løbet af ugen.
Han fik også en bolle med, som blev lavet ud fra denne opskrift. Den er koldhævet i nat, og det var mit første forsøg, der egentlig gik udemærket.
I går rørte jeg dejen sammen og satte på køl, og i morges kom den ud af køleskabet og lagt i klumper på en bageplade.

20140313-105228.jpg

20140313-105659.jpg Jeg vil prøve at lave en ny portion med gulerødder – så tror jeg de bliver lidt mere luftige og lækre.
Nu er jeg bare spændt på hvor meget der ligger i madkassen senere!

Skriv et svar

