En begivenhedsrig søndag!

Min kære mand havde fødselsdag i går, og det var en dejlig dag fuld af gæster og masser af kage!! Han får altid lov til at vælge, hvilken slags kage jeg skal lave til dagen, men denne gang havde han svært ved at beslutte sig.

20140317-204024.jpg Derfor blev til det til croissanter (ej hjemmelavet), Mette Blomsterbergs pecantærte, chokoladekage og scones.

Efter en forrygende dag med Theodor i højt humør, endte han desværre med et slag på øret. Han fik en større blodansamling og vi endte på skadestuen… Har aldrig prøvet at sidde på en skadestue ved midnat, og slet ikke med en nogenlunde rolig søn trods tidspunktet! Heldigvis var der intet sket med øre, og vi trillede hjem i seng kl 1.

Min søde veninde Louise, var i dag på besøg med sin søde datter Laura. Med sig havde hun blomster, gave til Theodor og de her kiks.

20140317-205546.jpg Theodor elsker dem! Og jeg har ladet mig fortælle, at de kan købes Rema1000, og jeg skal helt sikkert ud og anskaffe mig et lille lager.

One thought on “En begivenhedsrig søndag!

Skriv et svar

