Gode IKEA produkter

Jeg har længe ledt efter beholdere til rester, når de skal gemmes. Og min største udfordring har altid været, at få et låg der holder fuldstændig tæt!
Da vi fornylig var et smut forbi IKEA af andre årsager (havemøbler til terrassen), faldt jeg over nogle ret lækre bøtter, som virkede til at have en solid lukning. Efter at have prøvet dem noget tid, er jeg ganske tilfreds! Så jeg skal helst sikkert tilbage og have nogle flere…

20140414-193651.jpg Her har jeg lige pakket aftensmaden ned! Øverste er der IKEA poser, som vi også er blevet meget glade for. De koster nærmest ingenting, og vi bruger dem til stort set alt!!

Skriv et svar

