En af de der “uundværlige” køkkenting.

Vi kender det nok alle. Bare én gang i livet skal man hoppe på den der lille fikse ting, der gør det hele så let i køkkenet, og som så bare skal skylles under rindende vand.
Og min “ting” er en snitter/mandolinjern. Og da jeg forleden skulle lave tzatziki kom den i brug.
Og vupti! På inden tid havde jeg de finest små stave. Jeg kunne sikkert også havde klaret mig med at ganske almindeligt rivejern. 🙂
Men smart det var det.
Og tzatzikien blev god!

20140502-223705.jpg

20140502-223726.jpg

3 thoughts on “En af de der “uundværlige” køkkenting.

    • Er det fine apparat som et mandolinjern…???? – For det tør jeg ikke bruge, har hørt om alt for mange der har måttet en tur på skadestuen…

Skriv et svar

