Lækker jordbærkoldskål

Selvom det er regnvejr idag, så forhindrer det mig ikke i at lave en lækker omgang jordbærkoldskål, inden jeg skal på aftenarbejde.
Alle ingredienser kommer jeg i en kande og så får det hele ellers en omgang med stavblenderen.

Jeg har brugt:
1/2 l kærnemælk
1 bæger past. æggeblommer
En håndfuld frosne jordbær
Citronsaft, sukker og vanilje efter smag.

Og så har jeg pyntet med lidt rød surkløver, som er så fint på mad og smager lidt som skovsyre.

20140507-135504.jpg

Skriv et svar

