P tærter

I forbindelse med min barsel, kastede jeg mig ud i P tærter. Det er en af mine ynglings chokolader, og jeg tænkte det kunne være sjovt at lave dem selv.
Jeg fandt en opskrift, hvor jeg blot skulle hælde salter peanuts og marshmallows sammen og derefter vende mørke chokolade omkring blandingen.
Her er resultatet, dog er den lidt ‘”hvid” på toppen, da den har været i køleskabet

20140527-202112-73272238.jpg Jeg vil gerne prøve igen, hvor jeg vil smelte mine marshmallows først, sprede det ud og hælde usaltet peanuts på. Når de så er størknet og skåret ud, skal de vendes i chokoladen. Forhåbentlig bliver de bedre end denne portion…

Skriv et svar

