En slem forskrækkelse…

Det er maj, forår, solen skinner, alt burde være skønt og jeg burde nyde min voksende mave.
Men nu har jeg i over en uge været forkølet, hostet og så har jeg også lige i samme omgang døjet med et hævet og ømt ben.
Og det var også i den tilstand, at jeg tog til rutinemæssig graviditetsundersøgelse ved lægen i tirsdags.
Og der kom forskrækkelsen, for da jeg tog fra lægen igen, var det med beskeden om at jeg skulle tage til Akut afdelingen på Holbæk Sygehus, for at blive tjekket for blodprop i benet!!!
Puha, det var noget af en besked, men det viste sig heldigvis, at være falsk alarm.

Nu er der så gået et par dage mere og jeg kæmper nu mest med hosten, men det er også træls nok, da det forstyrrer min nattesøvn en hel del og jeg er derfor temmelig træt.
Derfor er jeg begyndt på diverse husråd og det seneste er timian-te (1 liter kogt vand til 1 spsk timian) med honning.

20140531-162316-58996508.jpg
Timian skulle være bakteriedræbende og slimløsende og honningen skulle lindre og smøre halsen.

Skulle der være nogle derude der har andre gode råd mod hoste, så kom endelig med dem!! 🙂

Skriv et svar

