Når strikkeprojektet fejler!!

Jeg fandt den fineste djævlehue med snoninger i mit strikkehæfte “Babystrik på pinde 3”, som jeg godt var klar over var en større mundfuld for en nybegynder. Men jeg gik i gang med den, og måtte trævle op flere gange (5!!) undervejs.
Da jeg endelig fandt ud af systemet skulle jeg skifte fra rundpind til strømpepinde, hvilket var en kæmpe udfordring at strikke med. Det betød også, at tabte masker under indtagningen og slutningen gik fuldstændig galt, da jeg ikke fangede at snoren skulle igennem maskerne og ikke kun masken!!

20140606-122127-44487739.jpg I dag har jeg en alene-hjemme-dag, så starter selvfølgelig forfra, mens jeg smider benene op i sofaen og ser ‘Mad Men’ på Netflix. Hvis jeg skulle have lyst til at lave noget andet end at strikke, bør jeg måske pakke en taske til hospitalet (19 dage til termin!) eller samle denne fine stol som er ankommet i dag.

20140606-122327-44607208.jpg

Skriv et svar

