Legehjørne i stuen

Efter vi er flyttet i det nye hus, har jeg haft lidt svært ved at lave et hyggeligt legehjørne til Theodor i stuen, som også ser pænt ud.
Imens jeg går og venter på lillebror gider at komme til verden, har jeg derfor taget hul på det projekt, og jeg er nu blevet færdig!

20140623-195725-71845500.jpg Det er blevet til en bænk fra IKEA, der egentlig havde ben på, men jeg kunne bedre lide denne version uden. Kasserne skal skiftes til en anden farve; evt. i sort, og lampen skal nok lidt højere op. Men Theodor elsker hjørnet, så de småting kan jeg ændre på sigt.

Skriv et svar

