Mor-gave

Det er vist meget normalt, at manden køber en mor-gave, når hun har født hans barn. Dette er egentlig ikke noget vi går op i herhjemme, men derfor må jeg gerne købe noget til mig selv! Og blive overrasket af manden efterfølgende…

Om formiddagen, på dagen hvor jeg fødte, var jeg en tur i det lokale shoppingcenter med min mor. Jeg har længe gerne ville eje en softshell jakke, som er rigtig praktisk når man bor på landet; Våde, snavsede støvler fra et barn der vil hænge på arm er skidt, når man kun har jakker der skal renses.

På vores vej faldt jeg over en Ilse Jacobsen jakke. Jeg viste min mor den, og vi blev enige om at det var et godt fødselsdagsønske. På vej ud fortæller ekspedienten, at de onsdag har kundeaften, hvor alle varer i butikken er sat ned med 50 % Og da jeg jo bestemt ikke var i fødsel på det pågældende tidspunkt, var jeg sikker på, at jeg skulle derind onsdag aften.
Fødslen tirsdag gjorde dog at det ikke lige var muligt at deltage i en kundeaften, men min mor var så sød at købe den for mig til 50 % Og dermed har jeg købt mig selv en flot-klaret-med-fødslen-gave!! Og jeg synes selv den er ret fortjent…

20140701-185550-68150965.jpg Min mand havde også tænkt på en lille ting, især når jeg skal bruge timer i lænestolen med Albert og amning. Derfor fik jeg sæson 6 af Mad Men – uh, det bliver godt med noget mere af den serie!!

20140705-033433-12873290.jpg

Skriv et svar

