Veninder og børn

I sidste uge fik jeg besøg af søde veninder fra København og Roskilde. De har begge lige fået et barn, og der var derfor en masse gode emner som skulle vendes. Især spædbørn, familieliv og daglige udfordringer blev debatteret…
Og fordi det altid er sjovt, tog vi selvfølgelig et billede af de tre søde drenge!

20140714-204840-74920266.jpg Fra venstre er det Albert (2 uger), Njord (10 uger) og Frej (18 uger). Jeg håber de får glæde af hinanden, når de bliver større.

Om 2 uger skal jeg starte i mødregruppe, hvilket jeg er meget spændt på! I min gruppe med Theodor mødte jeg to fantastiske kvinder, som jeg stadig har kontakt med! Og den ene er jo min medblogger Carina…
Ellers går tiden med at lære Albert at kende! Det er dog lidt hårdt, når han gerne vil hygge-snakke fra kl 02:00 til 06:00!! Heldigvis er der også de gode stunder…

20140714-205803-75483324.jpg

Skriv et svar

