Misundelse er en grim ting…

Men det er lige præcis hvad jeg er i øjeblikket!!
Min søde veninde Nina, har fået en juicer i gave, og jeg var så heldig at blive inviteret til smagsprøver i dag!

20140720-210359-75839164.jpg Det er denne maskine fra Philips, som skulle lave velsmagende juice til os!
Nina havde valgt hvilke slags juice vi skulle smage, så jeg pakkede Albert og drog forventningsfuld ind til hende.

Hun lavede to varianter, der havde hver sin karakter.
Den første jeg smagte var med vandmelon, æble og citron.

20140720-211653-76613931.jpg Det blev en frisk juice, der sjovt nok smagte lidt af agurk. Konsistensen er tæt på vand, pga. vandmelonen, men helt sikkert lækkert!!

Den anden juice blev til en ren gulerodsjuice

20140720-212600-77160443.jpg Nina var meget begejstret for denne, hvorimod jeg fandt det en smule mærkeligt at få ren gulerodssmag i flydende form. Nina tilsatte derfor en smule limesaft, og det gjorde helt sikkert en kæmpe forskel!

I forbindelse med min kommende (runde) fødselsdag, har jeg ønsket mig en saftpresser som tilbehør til min Kenwood køkkenmaskine. Jeg håber meget på at få den, så jeg også kan eksperimentere med forskellige juicer. Især når fælleshaven om lidt (forhåbentlig) bugner af æbler.

One thought on “Misundelse er en grim ting…

Skriv et svar

