Hæklet overraskelse

I slutningen af maj lærte jeg min veninde Tina at hækle. Hun har et ambitiøst mål i fremtiden, hvor opskriften lige skal oversættes, men jeg er sikker på at hun nok skal klare det projekt!
Vi startede sammen på en hæklet slange i maj, hvor hun hurtigt fik forståelse for masker og teknik. I dagene efter sendte hun mig fine billeder af hendes fremskridt, og jeg var dybt imponeret!

I går havde jeg besøg af Tina og hendes søn. De havde en gave med til Albert, som jeg straks pakkede ud. Indeni fandt jeg den fineste rangle med bjælder i, som hun havde hæklet på.

20140723-121121-43881197.jpg Jeg er så stolt af hendes evner og glæder mig til at se hendes kommende projekter…

Skriv et svar

