At finde den perfekte kjole!

I anledningen af den kommende fødselsdag og et bryllup i Sverige, har jeg været på jagt efter den perfekte kjole! Dette er dog en svær udfordring, da jeg nok er lidt kræsen og måske lidt konservativ i mit tøjvalg. Jeg tog derfor en sød veninde under armen, en ja-hat på og så afsted til kjoleprøvning i det lokale center.
Det var vigtige kriterier der skulle opfyldes:
– Den må ikke være sort
– Den skal være amme-venlig
– Den skal kunne bruges bagefter på arbejdet
– Et maksimum på 600 kr.
Med de sidste kriterier gik min veninde frisk til opgaven, og jeg fik prøvet en masse forskellige kjoler.

Da alle butikker var gennemset, tog vi et pitstop på en cafe, da alle mand var sultne. Der skulle også aftales videre taktik, og kigges på billeder af mig i de nominerede kjoler.

20140730-073258-27178973.jpg Og det var dejligt at finde en amme-venlig cafe!!

Det er sjovt at prøve noget tøj, som jeg normalt aldrig ville overveje, men alligevel endte mit valg i farverne grå og sort, og i er helt klassisk snit. Prisen blev desværre højere, da jeg faldt for Rosemunde – et for mig helt nyt mærke! Til gengæld er den amme-venlig, og helt perfekt til arbejdet efter barsel!
Jeg burde nok vise hvordan den ser ud, men det må blive efter fødselsdagen på lørdag.
Til gengæld vil jeg gerne vise en anden kjole, som jeg faldt helt for, og som jeg er sikker på kan komme i ynglingsgruppen af kjoler.

20140730-073940-27580398.jpg

Skriv et svar

