Den første baby-gave.

Jeg går jo og “bygger rede”, som nogle kalder det. Jeg kalder det nu bare “praktiske ting” inden der kommer en lille ny.
Jeg vasker bl.a. Selmas gamle babytøj. Lagner og sengetøj der har ligget gemt væk et stykke tid, får også en tur.
Og midt i alle mine gøremål, har jeg helt glemt at fortælle om den første fine babygave vi har fået.
Det er denne dejlige bløde cardigan og tilhørende hue.

20140801-123811-45491829.jpg
Og den søde giver er skam Mette!! Hun er ved at være ret ferm til de der strikkepinde.
Jeg er rigtig glad for sættet og glæder mig til at putte det på vores lille pige når hun kommer til verdenen.
Og tænker faktisk det bliver pakket med i tasken til fødegangen, for den er perfekt, hvis det bliver en kølig dag vi skal kører hjem med den lille ny.

Opskriften er fra Babystrik på pind 3 af Lene Holme Samsøe

Skriv et svar

