At sætte mål…

Da jeg var 15 år, satte jeg mig for, at jeg ville springe bungy-jump inden jeg fyldte 18 år. Det gjorde jeg ikke… Fik dog muligheden da jeg var 25 år og sad i Sky Tower i Auckland, New Zealand. Men jeg turde ikke…
I starten af 20’erne, fik jeg en ide om, at jeg gerne ville være gift og have to børn inden jeg fyldte 30 år. Det gjorde jeg i søndags, og lige dette mål nåede jeg vist at få indfriet!

Min fødselsdag skulle fejres med familie og mine nærmeste venner. Min far satte et telt op i haven og medbragte en grill, som jo hører sig til en havefest. Blæsevejret gav lidt udfordringer til placering af teltet, men heldigvis fandt vi et roligt hjørne.
Det var en skøn aften, hvor jeg nød at se en masse søde mennesker! Og jeg fik så mange fine gaver!!

20140805-141215-51135751.jpg Marguerit halskæde fra mine forældre

20140805-141215-51135385.jpg Juicer til min Kenwood køkkenmaskine fra min mand(!) og to(!!) sønner

Min søde nabo Maria, som er ret kreativ når det kommer til planlægning af fest og hygge, fik en ide om at lave et hyggeligt område i haven. Området går nu under navnet ‘lounge’ Der var hængekøjer, træstub-borde, lamper i træerne og musik.

20140805-141838-51518110.jpg Nu har jeg været 30+ et par dage, og det føles ikke specielt anderledes end da jeg var 29… Udover at jeg er lykkelig for min lille familie, som jeg skal bruge de næste mange år på at nyde og få en masse dejlige oplevelser med! Og hvad mon det næste mål bliver? Overvejelserne går på et faldskærmsspring inden jeg fylder 40…

One thought on “At sætte mål…

Skriv et svar

