Juice, juice og mere juice

Jeg har nu ejet min juicemaskine i én uge, og har fået lidt erfaring med forskellige kombinationer og smage. Og jeg elsker maskinen!! Men det er ikke alt juice der smager lige godt…

Til min fødselsdag fik jeg et tilskud til frugter og grøntsager, så jeg kunne komme i gang med at juice en masse. Jeg valgte derfor for at bestille en ‘juice-selv kasse’ fra Aarstiderne. Den indeholder 3 slags juice, som man kan lave to gange.

Den første jeg prøvede var en ‘Pink Passion’

IMG_1171.JPG

IMG_1169.JPG Den består af æble, gulerod, broccoli, citron, ingefær, ananas, agurk, squash og rødbede.
Min umiddelbare tanke er, at der er for mange ingredienser i denne juice. Jeg synes kun jeg kunne smage rødbede, og det er lidt trist!

Den anden jeg gik i gang med var ‘Spicy Kale’, som består af æbler, appelsin, pære, ingefær og hvidkål

IMG_1192.JPG Denne juice var langt mere frisk og lækker! Den havde en eftersmag af kålen, men uden at det var for meget.

Den sidste jeg fik med i kassen fra Aarstiderne hed ‘Fresh’n Bitter’

IMG_1202.JPG Den indeholder grapefrugt, lime, fennikel og squash. På opskriften står, at den smager hen af champagne, men umiddelbart er det grapefrugten der skinner mest igennem, hvilket jeg ikke er helt til.

De tre juicer fra Aarstiderne er meget specielle og fyldt med sunde vitaminer fra frugten og grøntsagerne. Der var ingen af dem, som jeg syntes smagte fremragende, men med tanke på hvor sunde de er, kunne jeg godt finde på at lave ‘Spicy Kale’ igen. Grapefrugt vil jeg nok senere hen juice sammen med appelsin.

For at prøve noget uden for mange grøntsager, lavede jeg i dag en frugtjuice med æble, appelsin og gulerod. Og den smagte fantastisk!!!

Jeg har planer om en masse forskellige juice, og for at bloggen ikke fyldes med daglige juice-indlæg, kan man evt. følge mig på instagram – brugernavn Fru_Frimann_Larsen Her vil jeg vise det jeg prøver i maskinen

Skriv et svar

