Forventningens sødme

Fællesarealet på gården bugner af frugter, og de har selvfølgelig hver deres højsæson.
Jeg kom desværre lidt for sent til rabarberne, men til gengæld er der andre gode sager i vente. Fx gik jeg forbi hindbærbusken forleden aften, og helt overraskende var der fine røde bær

IMG_1265.JPG Jeg plukkede en lille håndfuld og tog dem med hjem… Og de smagte skønt!
Snart er det også æblesæson, og med alle de æbletræer der er i haven, har jeg mange planer med at få bugt med dem. Især har jeg set frem til at prøve æblemost med hindbær – tænker det kunne være en interessant kombination.

One thought on “Forventningens sødme

Skriv et svar

