Så er der syet babybukser

Jeg vil jo gerne sy lidt til lillepigen, mens jeg venter på hun kommer, men pt er det kun blevet til et enkelt par bukser.
Med termin om 3 uger, så kan jeg måske nå er par mere…

Da jeg skulle finde et mønster, søgte jeg lidt på nettet, og valgte dette mønster fra Vivatex, da jeg derved kun skulle klippe 1 stykke stof pr bukseben.

20140818-204027-74427201.jpg

20140818-204025-74425575.jpgBukser var nemme og overkommeligt at sy for en nybegynder som mig, og jeg må tilføje, at jeg blev ganske tilfreds med resultatet. Jeg tror faktisk, at jeg vil bruge samme mønster igen til næste par.

Kan i øvrigt tilføje, at det fine stof er en gave fra Mette, da jeg sidste år syede 2 par bukser til Theodor.

Skriv et svar

