Vente, vente….

Ja, det er sådan set det jeg gør for tiden. Venter.
Idag har jeg 2 uger til termin, men det er jo aldrig til at vide hvornår der sker noget.
Med Selma gik jeg 10 dage over tid, hvilket jeg klappede i mine hænder over, da jeg havde termin d 28. dec og jeg ville meget gerne undgå alle juledagene. Og det gjorde jeg.

Denne gang er der næsten frit valg. Men også kun næsten. Lillepigens farbror har fødselsdag d. 14. sep, så lige den dag behøver det jo ikke at være.

Jeg har hele tiden sagt, at jeg føder før tid denne gang, da kroppen er væsentlig mere påvirket og der er flere plukveer.
Og så har jeg oven i hatten lagt mig syg!! Har hørt at influenza-ligende tilstand kan være et tegn på at der snart sker noget!
Jeg tror nu bare jeg er blevet rigtig syg 😦 Øv øv herfra.

IMG_7662.JPG

Skriv et svar

