Bare lidt undren…

Det er nu ikke fordi jeg vil sige det helt store med dette indlæg. Det er bare lidt hverdagsundren, som bragte et smil frem på mine læber.

Jeg købte en pakke trusseindlæg forleden og pakken ser jo ganske normal ud.

IMG_7744.JPG
Min undren ligger i hvorfor man som producent vælger at fremhæve “56+4=60”! Ja, der var 56 trusseindlæg i pakken, så puttede vi lige 4 mere i og…vupti…nu er der sørme 60. 🙂

Ja, og manden blev da også lige introduceret til indpakningen, da jeg så vendte æsken og så dette:

IMG_7745.JPG
Puha, jeg forstår godt, hvis der sidder mænd derude, der er fortvivlet, hvis der på indkøbssedlen står “trusseindlæg”, for selv jeg anede ikke at alene én producent leverede SÅ mange varianter!! 🙂

Hilsen hende der bare venter, venter, venter og undrer sig lidt 😉

Skriv et svar

