Jeg har været stille, meget stille.

Ja, jeg har ikke været så flittig på bloggen de sidste 2 uger, og det er ikke fordi jeg har født!

Jeg er nok nærmere gået i et stille vente-mode, hvor dagene glider sammen. Jeg tager det meget roligt, mens jeg er alene hjemme pga. tiltagende plukveer og eneste faste punkt på programmet er min daglige middagslur.

Og når det bliver eftermiddag, så skal Selma hentes i vuggestuen, der skal hygges, laves aftensmad, spises, klares madpakke, puttes og så kommer plukveerne igen. Og så går jeg i seng!!

Og jeg som tidligere skrev, at jeg nok fødte før tid 🙂
Ja, jeg troede jo nok, at jeg i skrivende stund ville have lillepigen i mine arme, men hun lader altså vente på sig!

Jeg er nu 3 dage over min terminsdato og jeg napper gerne 2 dage mere. Hvorfor??
Jo, for så er sandsynligheden for at føde med din ønske-jordemoder meget større, da det så er hendes vagtuge.
Det er den samme jordemoder, som tog imod Mettes Albert og hun er sød, har et roligt væsen og er lige som hun skal være.

Men nu må vi se. Jeg må bare tage en dag af gangen og så kommer lillepigen, når hun er klar.

🙂

Skriv et svar

