Strikket cardigan

Min veninde fødte en pige i slutningen af maj, og jeg gik derfor i gang med at strikke en cardigan til hende! Imens jeg havde veer, var jeg nået til slutningen af mønstret (den strikkes oppefra og ned), og der gik en del uger før jeg igen tog fat i strikketøjet.
Nu har jeg endelig afleveret det færdige resultat til Emma, det var vist godt at jeg lavede den i str. 6-9 måneder!

IMG_1567.JPG Jeg er nu startet på et projekt til mig selv, og jeg har allerede trævlet det op to gange!! Første gang fordi at den blev for lille og anden gang da Theodor havde haft fat i det. Men nu er jeg kom rigtig langt (i forhold til hvor jeg ellers var nået!) og jeg håber at den bliver færdig inden efteråret rigtig starter.

IMG_1538.JPG Og så sender jeg en masse vestøv til Carina, så hun ikke går al for lang tid over termin!!

Skriv et svar

