Så kom der endnu en lille pige i familien.

Endelig kom vores lille pige ud til os!

Jeg havde jo en rimelig hurtig fødsel, dengang vi fik Selma, så jeg frygtede jo, at det her anden gang ville gå endnu hurtigere og at vi enten ikke nåede på sygehuset, at Søren ikke ville nå at komme hjem fra arbejde eller at vi akut ville mangle barnepige til Selma.

Da jeg så, modsat forventet, gik over tid og min jordemoder tilbød mig en hindeløsning, så jeg straks muligheder og planlægning i det!
Min mor blev kontaktet, og det blev aftalt, at hun ville tage fra Fyn og komme over til os på Sjælland, den dag jeg skulle have hindeløsning og så som minimum overnatte til næste dag.

En lang historie kort:
Mandag d 15/9 fik jeg lavet hindeløsning, men ingen veer. Tirsdag kontaktede min jordemoder mig igen og jeg fik lov til at komme med på sygehuset, for trods manglende veer, så var jeg nu 6-7 cm åben!!
Tirsdag d 16/9 kl 17.16 kom vores dejlige lille pige til verdenen. 6 dage efter termin.

Her er hun 4 dage gammel.

IMG_0068.JPG

Og hun er også blevet godt modtaget af den stolte storesøster Selma.

IMG_0038.JPG

2 thoughts on “Så kom der endnu en lille pige i familien.

Skriv et svar

