Fine barselsgaver

Vi har fået nogle fine barselsgaver af bedsteforældrene og jeg vil da lige vise lidt af det.

Min svigermor er en af dem der kan finde ud af både at strikke og hækle, og det har jeg nydt godt af flere gange.
Og hun har igen været i gang med strikkepinde og hæklenål, og lavet dette fine sæt og tæppe til lillepigen.
IMG_0074.JPGJeg ved ikke hvor hun har opskriften fra, men det er et rigtig lækkert sæt, som allerede er blevet brugt et par gange. Og tæppet er perfekt i strørrelsen til lige at putte med i autostolen på en kølig dag.

Min mor derimod hverken strikker eller hækler, men er rigtig god til at finde nogle fine ting. Og derfor fik vi af mine forældre, bl.a. dette fine sæt tøj fra bluezoo. Jeg har ikke set mærket før, men det forhandles bl.a. hos Magasin. Jeg er hel vild med det fine snit af jakken og den søde kat, som både pryder blusen og bukserne.
IMG_0077-0.JPG

IMG_0078-0.JPGSættet har vi fået i str 68, men det virker lidt lille i størrelsen, så der går nok lige 1-2 mdr inden lillepigen kan passe det, men det er nu også rigtig dejligt med tøj i lidt forskellige størrelser, så vi har noget at se frem til og så kan det forhåbentlig også bruges i længere tid

Skriv et svar

