1 års bryllupsdag

Så blev det vores tur til at holde 1 års bryllupsdag! Helt præcist d 5/10.
Tænk engang at det allerede er 1 år siden, at Søren og jeg gav hinanden vores ja i en lille kirke på Fyn!?! Ja, tiden flyver afsted, men der er også sket meget på det år. Vi flyttede fra lejlighed til hus, Selma skulle flytte institution, da kommunen lukkede den gamle, så blev jeg jo gravid og vi har fået dejlige lille Freja. Alt dette har fyldt meget i min/vores hverdag og der har været mange følelser igang, som også blev hjulpet godt på vej af hormonerne.

Men det var jo bryllupsdagen vi kom fra. Dagen startede med, at vi næsten var udhvilede. Freja var nemlig så sød, at hun lige den nat sov fra kl 23-3 og igen kl 4-8.20. Det var helt vidunderligt, men desværre er det ikke sådan det er hver dag. Langt fra, men hun er jo også kun 3 uger!

Søren overraskede mig så med en gave. Han gav mig et læderarmbånd fra serien Story af Kranz & Ziegler. Det er rigtig fint og jeg kan godt lide den kombinationen han har valgt: det rå og sorte læder, som møder det feminine og smukke charm.

IMG_0290.JPGOg som I kan se, så har jeg allerede luret hvad jeg ellers kan sætte på armbåndet, og jeg må indrømme, at der er mange fine charms at vælge imellem. Er faktisk ret vild med den sorte ovale månesten i sølvfatningen.

Jeg ventede lidt med min overraskelse til om eftermiddagen, sådan cirka omkring kaffetid. For jeg havde valgt at købe en bryllupskage til Søren. Grunden til dette var, at vi for 1 år siden ikke frøs resten af bryllupskagen ned. Klokken 4 om morgenen kunne vi ikke lige se, hvor vi skulle gøre af kagen, så vi gav den til en af vores gæster, så han kunne spise den som morgenmad 🙂

Jeg havde bestilt en kage, som kom så tæt på den oprindelige. Dvs lyse bunde med en jordbærmousse og en citronmousse, og så overtrukket med marcipan og pyntet med en enkel rød rose og der var skrevet “1 år” på kagen. Og den smagte rigtig godt!

IMG_7957.JPG

IMG_7956.JPG

Skriv et svar

