Lilla til den lille.

Jeg vil starte med at sige, at jeg er glad for lilla! Ikke til mig selv, men til husets små piger.
Mødregruppen jeg var i med Selma, har da også gentagelse gange kommenteret på det, hvis og når jeg igen havde puttet hende i lilla.
Men prøv lige at tænk lidt praktisk. Lilla matcher med lilla! Hvis man er tro mod en farve, så er kombinationsmulighederne i en garderobe jo uendelig stor ;-). Ej, spøg til side, for der er nu også andre farver i hendes garderobe, og da vi er så heldige, at Selma har arvet en del tøj af sine kusiner, så vi er ved at komme lidt væk fra det lilla.

Men nu er der jo kommet en lille ny i familien, og da jeg endnu havde hende inde i maven begyndte jeg at købe lidt til hendes kommende værelse. Og ja, jeg købte lilla!!!
Jeg fandt det fineste legetæppe med marguritter, en tyk sengerand, en puslepude og en ensfarvet ammepude på nettet. Alt sammen af mærket Smallstuff og det hele var på daværende tidspunkt på tilbud. Alt det med marguritter på er fra en serie kaldet Daisy og kan stadig købes flere steder, bl.a. hos Lirumlarumleg.dk

IMG_0310.JPG
Jeg er rigtig glad for mine køb og især er jeg glad for legetæppet, som nu ligger i stuen med det fine aktivitetstræ fra Moulin Roty.
Vi har en stor stue, og derfor fravalgte vi et farverigt aktivitetstæppe, da det nemt bliver rodet at se på. Samtidig har vi også Selmas legehjørne og selvom man godt må kunne se, at her bor en børnefamilie, så er det også rart at der er noget der er til at holde ud at kigge på.

IMG_0311.JPGOg jeg kan tilføje, at aktivitetstræet ligeledes kan købes hos Lirumlarumleg.

Skriv et svar

