Strik, strik, strik

Når man er mor til to små børn, er der desværre ikke så meget overskud til at strikke. Aftenerne går med at lade op til nattens amninger (som der er en del af for tiden!) samt næste dags udfordringer med en 4 mdr. gammel baby. Dog får jeg sneget mig til lidt strik når Albert sover om dagen, men hvad hjælper det, når projekter hober sig op! Jeg har lyst til at lave så mange fine ting, hvis tiden var til det.

I øjeblikket er jeg i gang med ærme nr. 2 til den første trøje til mig selv. Jeg er meget spændt på resultatet og håber snart jeg kan få den af pindene.

IMG_1965.JPG Til andre der hader at strikke på strømpepinde, kan jeg anbefale en teknik, jeg fornylig har stødt på. Den hedder magic loop, hvor man bruger en rundpind på 80 cm. Se evt mere her

Ellers ligger der hemmelige småprojekter til nyfødte og kommende baby i min strikke-kurv, der mangler at blive færdige. Disse projekter kan jeg vise, når de er blevet givet væk.

Skriv et svar

