Jeg har vundet…!!

Hvor heldig har man lige lov at være! Jeg har for første gang vundet noget her i blogland. Se bare her
Det var Badelma-badutski, som havde en julekalenderbog på højkant, og hvis der er noget jeg kan lide, så er det da en julekalender og da ikke mindst glæden ved at give en bort.

Jeg har dog tit valgt at give adventsgaver istedet, da jeg så kan give lidt større ting og ikke skal købe helt så mange.
Men i Julekalenderbogen er der faktisk en masse gode ideer på billige løsninger, som faktisk er rigtige gode!
Så hvem ved, måske jeg bliver inspireret til noget nyt i år. 🙂

IMG_0336.JPG

IMG_0337.JPG

IMG_0338.JPGHvis du er blevet fristet til at se mere i bogen, så kan den bl.a købes hos Saxo.

Skriv et svar

