Pleje til de kære fødder

Jeg har altid nydt et fodbad, og at nusse omkring mine fødder, men i begge min graviditeter blev mine fødder lidt “glemt” og måske fordi det blev sværere og sværere at nå ned til dem.
Men så var det at jeg i gave fik en agurke-creme til fødderne og den er fantastisk og skal derfor have min anbefaling!

IMG_8165.JPGDet er en fedt creme med en dejlig frisk duft. Jeg smører den typiske på om morgenen og for det meste kun på hælen, som hos mig er det område der har behov for mest pleje. Og jeg må tilføje, at efter at familien er vokset, så er det blevet sjældnere og sjældnere, at jeg tager mig et fodbad, og så er dette altså et skønt alternativ.

Jeg køber den hos en lokal forhandler, men den kan også købes her

Skriv et svar

