Så er der gået 1 år…

…plus et par dage. Faktisk lige præcis 4 dage.

Ja, tænkt engang, at der allerede er et helt år siden, at jeg præsenterede mig selv som Mettes nye medblogger.
Det har været sjovt at være med og så håber jeg da, at Mette tænker det samme og at hun har været tilfreds med min “indsat” og ikke fortrudt at hun spurgte mig om jeg ville være med her på siden 😉

Og jeg vil da også gerne tilføje, at det er dejligt at få en kommentar med på vejen, og at nogle lige pludselig refererer til noget Mette eller jeg har skrevet, for så ved man at der er nogle derude der følger med, og læser det vi skriver, og det er nu rigtig dejligt.

TAK fordi I følger med!

One thought on “Så er der gået 1 år…

Skriv et svar

