Børnevenlige mørdejskager

Dagen efter pebernøddebagningen lavede jeg så en mørdej, som vi kunne udstikke fine figurer fra.
Jeg er jo utrolig glad for Amo-bagebøgerne og det var også her jeg fandt en opskrift. Og den var nem!!
300 g mel, 200 g margarine/smør, 100 g sukker og et æg.
Det er da lige til at huske!!

Og denne gang kunne jeg godt få Selma med, og vi havde en rigtig hyggelig eftermiddag. IMG_8394.JPGIMG_8395.JPGOg det blev rigtig sjovt, da kagerne skulle pyntes. Både for Selma og jeg. IMG_8402.JPGDen fine freestyle-kage er Selmas græsslåmaskine. 🙂

Det skal dog tilføjes, at kagerne skal spises inden én uge, da de ellers bliver lidt kedelige. Tror derfor, at jeg vil nøjes med at bage en halv portion næste gang.

One thought on “Børnevenlige mørdejskager

Skriv et svar

