Tandbørstning af en 3-årig. Leg eller kamp?

Hvem har sagt det skulle være nemt, at børste tænder på et barn på 3 år? Eller for den sagt skyld på en på 1 år eller 2 år.
Her i huset har vi haft gode perioder, når der skulle børstes tænder på Selma, men vi har dælme også haft dårlige perioder. Og vi kan undre os over, at noget der gik så fint og nemt den ene dag, er med skrig og skrål den næste dag.
Men vi er heldigvis inde i en rigtig god periode lige nu, og jeg håber det er en periode der varer ved. (7-9-13)

Og så er der det med tiden! Tandlægerne anbefaler at man børster sit barns tænder i 2 min, og selvom det ikke er lang tid, så kan det føles som lang tid, især hvis begge parter ikke mener det er tandbørstetid.

Og det er her jeg nu vil røbe min lille redning. Jordan har lavet den fineste tandbørstesang på 2 min, og den er til og med god.
Så skal du/I have musik og sang til næste tandbørstning, så tag og se og lyt til denne søde video.

God tandbørstning!

IMG_8612-0.PNG

Skriv et svar

