Gæste-indlæg

I min hverdag oplever jeg en hel del aha-oplevelser, hvor andre kvinder tænker det samme eller hvor jeg pludselig bliver opmærksom på noget nyt omkring diverse forandringer.

Fornylig fandt jeg ud af hvad min toblerone mave betyder. Altså når jeg laver en mavebøjning og min mave lave en trekant fremfor en hård sixpack.
Det drejer sig om delte mavemuskler, som er en tilstand mange kvinder har, efter de har været gravide.

Da jeg blev klar over, at med sådan en mave, krævede det en portion tålmodighed samt korrekt træning, måtte jeg gå til professionelle mennesker, der har kendskab til dette. Derfor har jeg fået Lærke Rau til at skrive et indlæg omkring denne tilstand samt hvad man kan gøre. Det indlæg vil lande på bloggen i løbet af weekenden.

Vi håber på i fremtiden at kunne bringe flere gæste-indlæg om interessante emner såsom hverdags mad, babymad og evt mere træning. Vi har dog ikke fået alle aftaler på plads, men tag godt imod det kommende indlæg, og skriv gerne hvis der er et emne I ønsker. Måske vi kender nogen, der har lige præcis den viden…

Skriv et svar

