Kyllingekødboller på pind

Når jeg en sjælden gang får mad fra Sticks ‘n sushi, så bestiller jeg altid deres kyllingekødboller på stick.
Da Theodor har sin kød-på-pind-fase, tænkte jeg at det måske var muligt at lave dem selv.

Søge søge på nettet, hvor jeg til sidst endte med opskriften fra newyorker by heart.
Den var en ret omstændig proces, især omkring dampning af bollerne. Måske jeg skulle investere i en bambus steamer…
Men efter al arbejdet og et køkken der var rodet godt til, så var kyllingekødbollerne rigtig lækre!!!

IMG_2866

Skriv et svar

