Kage i en kop….

Der er her ikke tale om en cupcake, men en kage i en kop! Jeg stødte første gang på konceptet på facebook, men tænkte så ikke mere over det. 

Så så jeg, at der var udgivet hele opskriftbøger om “kager i kopper”, og så blev jeg nysgerrig. 

Konceptet er enkelt: mix alt til en kage i en stor kop, 3 min i mikroovnen og så er der serveret. 



Jeg prøvede denne opskrift på en chokoladekage, og den var ok. Ikke en af den slags kager, som man serverer for gæster, men er man i sukkerunderskud og virkelig har lyst til noget lækkert, så er den fin. 

Vil dig til enhver tid hellere lave en rigtig kage, men nu er det prøvet. 



Skriv et svar

