Når hverdagen starter…om lidt! 

Albert er nu 9,5 måneder og det er snart tid til at starte vores hverdag op igen. Dvs. at Albert skal i vuggestue og jeg skal starte på arbejde. 

I morgen skal vi begynde indkøringen i vuggestuen, og jeg er sikker på at Albert bliver glad for det! Han elsker nye omgivelser og andre børn. Jeg synes dog, at det er lidt skræmmende at min lille dreng allerede skal passes af andre, da han for mig stadi er min lille baby! Han skal gå i samme vuggestue som vi havde til Theodor, og heldigvis er der stadig en del af pædagogerne fra den gang.  

 

Jeg skal starte arbejde den 4. maj og glæder mig ekstra meget til at komme i gang! Jeg har nemlig fået nyt job, og skal sidde som Investeringsrådgiver i Private Banking – stadig Nordea, stadig Ringsted! 

Om en måned starter hverdagen sådan helt rigtigt, og jeg glæder mig faktisk!!! 

Skriv et svar

