Lidt fra pindene… 

Der er så mange ting jeg gerne vil nå, men jeg må (snart!) indse at tiden ikke er til at jeg kan nå det hele… Lige nu er der 2 uger til jobstart, så det gælder om at bruge tiden fornuftigt – inklusiv at læse til den svære certificeringsprøve!! 

Men…jeg kan ikke komme udenom, at strikke og hækle er så interessant, at det skal der være plads til!! Så her er lidt om tidligere og nuværende projekter. 

  Jeg fik lidt reste-garn af min mor, som jeg brugte til denne fine trøje, til Carinas søde Freja!  

 En djævlehue til Albert, som skal bruges i vuggestuen. Strikket i det lækreste uld-silke garn.  

 En fin vest til en af drengene fra mødregruppen. Og af rester; en lille bamse.   

Jeg måtte simpelthen eje denne engelske hæklebog!! Der er de fineste dyr, som jeg glæder mig til at hækle. Måske I kan gætte hvilket dyr jeg er startet med?? Ellers giver det måske et bedre billede herunder  

 

Skriv et svar

