Læsning til certificeringsprøve 

Jeg er i fuld gang med at læse til min certificeringsprøve, som jeg forhåbentlig gerne skulle bestå om lidt! Det kræver en masse timers læsning om dagen/aftenen, sparring med nye kollegaer fra kl. 9-13 og en god nattesøvn! Men med en Albert der har mellemørebetændelse, kan det være svært at nå det hele… Derfor er det fantastisk at have en fleksibel mand og en god svigermor, så jeg stadig kan forberede min prøve.

Den svære prøve skal bestås i morgen, og trods 2 ugers intensiv læsning, er jeg ret nervøs! Og mon ikke min mand trænger til at jeg er lidt mere til stede herhjemme… Så jeg tænker at på søndag skal det være fars dag herhjemme! Han skal sove længe og jeg vil købe chokolade til ham. Det har han fortjent – endnu mere efter de sidste par uger! Så forhåbentlig består jeg prøven i morgen, og vil se frem til mors dag den 5. juni 🙂  

 

Skriv et svar

