Prøven er… 

 …bestået!!!! 

I morges kl. 9 startede prøven, og jeg var så nervøs at jeg kunne kaste op! Jeg nåede lige at besvare allersidste spørgsmål (nr. 88!), da tiden var gået og jeg havde svedt i 2 timer og 35 minutter. 

Prøven var MEGET svær, og jeg var i tvivl om jeg havde bestået, så da tiden løb ud, vendte jeg mig om og lod min chef tjekke resultatet. Med dirrende hænder, hoved mellem benene og lidt hyperventilering,  kunne jeg endelig slappe af, da han klappede mig på ryggen og sagde til lykke!!! 

Pyha en omgang!! Men nu glæder jeg mig til at komme i gang på mandag, hvor jeg endelig kan koncentrere mig om mit nye job og ikke certificeringsprøven, som først skal bestås igen om 3 år.

Skriv et svar

