Strikket slips

En længere stilhed på bloggen, bliver forhåbentlig nu ændret. Jeg vil så gerne blogge, men er presset i tid, da jeg har svært ved at prioritere alle de ting jeg gerne vil! 

I min anden graviditet fortalte en veninde mig, at med to små børn nåede trætheden sit maksimum og overskuddet sit minimum. Og jeg må erkende at hun har ret!! Men jeg vil så gerne lave indlæg, og håber også at jeg kan komme lidt i gang, igen. 

På mit nye arbejde fik jeg fortalt at jeg kan hækle og strikke. En kollega spurgte hurtigt til muligheden for at få lavet et slips, og gerne i en stærk orange farve. Jeg gik selvfølgelig straks i gang…  

 Jeg valgte at lave et bånd bagpå slipset, så enden ikke flagrer. Opskriften er hentet fra denne hjemmeside. 

Skriv et svar

