Fødselsdag

I starten af august fyldte jeg 31, og jeg elsker fødselsdage; både andres og min egen! Selve dagen faldt på en mandag, så fejringen foregik stille og roligt, da jeg var på arbejde. Mine kollegaer fik en fin “lille” kagemand, som jeg havde bestilt i Føtex  

Om aftenen tog jeg ud og spiste med mine tre drenge, og havde en rigtig hyggelig aften! Og så fik jeg det fineste ur af drengene…  

Et par uger efter holdte jeg en fødselsdag for mine veninder, som jeg vil gøre til en ny tradition. Det er så sjældent at jeg får set dem alle, så det er en dejlig anledning at se dem!! Og når de så kommer med gaver i form af make up, lækker ansigts creme, sko og chokolade i mange afskygninger, så bliver jeg helt taknemlig! 

Skriv et svar

