Sørgmodige muffins

I dag arbejder jeg i Ringsted, men det meste af min tid på arbejdsmarkedet har været i Hedehusene ved Taastrup. Og denne afdeling har altid betydet en hel del for mig, og da jeg for 1 år siden valgte at skifte afdeling til Ringsted, føltes det som at sige farvel til mor og far, og flytte hjemmefra. Jeg skulle pludselig stå på egne ben!
Nu skal afdelingen i Hedehusene desværre lukke og jeg blev simpelthen nødt til at sige ordentlig farvel til omgivelserne! Derfor tog jeg på besøg med kager, fordi det ved jeg at de kan lide…

I min fryser fandt jeg en bunke brombær fra svigermors have. Sammen med marcipan og hvid chokolade, blev det til en rigtig lækker muffin. Opskriften fandt jeg på Cutecarbs blog

20140405-152338.jpg

2 thoughts on “Sørgmodige muffins

  1. Ih, du må være totalt yndlings-tidligere-kollega! 🙂 hvor ærgerligt de lukker, og heldigt at du skiftede afdeling, det minder lidt om den situation jeg kom i sidste år.

Skriv en kommentar